اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا خواستار بروز شدن تجهیزات آتش‌نشانی و عدم تحویل پایان کار به ساختمانهای بدون تجهیزات اطفای حریق شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه 46 جلسه از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ابوالفضل قناعتی عوض کمیسیون و عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تذکری در خصوص بروز شدن تجهیزات آتش‌نشانی گفت: با توجه به بافتهای فرسوده‌ای که در شهر تهران وجود دارد و ساخت وسازهایی که در شمال شهر شاهد آن هستیم نیاز است که تجهیزات آتش‌نشانی دائماً بروز شود.

وی ادامه داد: در برنامه 5ساله دوم شهرداری نیز سعی شده توجه ویژه‌ای به تجهیزات حرفه‌ای سازمان آتش‌نشانی شود.

سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شواری شهر تهران در ادامه این بحث اظهار داشت: در بخش هزینه‌ای بودجه سال 93 این موضوع در دستورکار کمیسیونها قرار گرفته و کمیسیون سلامت هم می‌بایست به همراه معاون خدمات شهری برای بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی کمک کند.

چمران رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری در ادامه جریان این بحث تصریح کرد: امکاناتی که برای سازمان آتش‌نشانی باید خریداری شود نیاز واقعی است اما ساختمانها باید خودشان امکانات اطفای حریق را داشته باشند و بسیاری از ساختمانها هستند که حتی امکانات اولیه را نیز ندارند.

چمران خاطرنشان کرد: می‌بایست قانونی در نظر گرفته شود که به ساختمانهای بدون تجهیزات اطفای حریق پایان کار داده نشود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: درخواست ، اعضای ، شورای ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار