سومین جشنواره بین المللی "مد و لباس فجر" از سوی بنیاد ملی مد و لباس و همکاری کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 14 تا 23 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سومین جشنواره بین المللی "مد و لباس فجر" از سوی بنیاد ملی مد و لباس و همکاری کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان و تمامی دست اندرکاران و فعالان عرصه طراحی و تولید از 14 تا 23 اسفند ماه سال جاری با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارایه سبک زندگی اسلامی و در راستای تولید ملی برگزار می شود.

بر اساس فراخوان دبیرخانه ی این جشنواره مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای علاقه مندان 12 تا 30 بهمن ماه سال جاری همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 17 اعلام شده است.
 
بنا براعلام فراخوان جشنواره بین المللی مد و لباس فجر اهداف برگزاری آن "توسعه صنعت پوشاک با ارایه ی الگوی اسلامی ایرانی"، "ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی مثلث طراحی، تولید و توزیع پوشاک"، "ایجاد اشتغال پایدار برای طراحان مد و لباس کشور"، "زمینه سازی برای کشف ظهور استعدادها و خلاقیت های نو و مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی"، "ارایه نمونه طرح های جدید متناسب با فصل های سال، متناسب با شاخص ها و استانداردهای اسلامی ایرانی"، "ایجاد فضای مناسب برای معرفی برند" و "تقدیر از طراحان و تلاشگران توسعه پوشاک ایرانی اسلامی" است.
 
بر اساس این گزارش از دیگر اهداف این جشنواره "ترویج طرح های ملی مناسب با سلیقه ها و در خور شأن والای ایران بر اساس سبک زندگی اسلامی"، "ایجاد زمینه مناسب به منظور امکان ارتباط اطلاعات دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور با سایر کشورهای اسلامی"، "کوشش در جهت معرفی سازمان ها، نهادها، ارگان ها و مراکز آموزشی فعال در زمینه مد و لباس اعم از حقیقی و حقوقی" و "ایجاد زمینه مناسب به منظور ایجاد ارتباط مستقیم بین دست اندرکاران عرصه پوشاک، مخاطبان و مصرف کنندگان و سایر کشورهای اسلامی" اعلام شده است.
 
بخش‌های این جشنواره شامل "مسابقه"، "علمی و دانشگاهی"، "فروش"، "استان ها"، "سازمان ها و نهادها، موسسات خصوصی، انجمن ها و تشکل ها"، "صنعت و فن آوری نوین" و "فعالیت های فرهنگی و هنری" است.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.modefasl.ir  و یا دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان انقلاب- چهارراه کالج-خیابان حافظ-پایین تر از پمپ بنزین- کوچه هلال احمر- پلاک 6 مراجعه و یا با شماره تلفن 66714042 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: تجسمی ، مد ، لباس ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.