مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با تأکید بر اینکه مسئولان باید ظرفیت‌های داخلی کشور را در نظر بگیرند، گفت: مسئولان نباید در مذاکرات وین، ترس و دلهره‌ای از تهدیدات و تحریم‌های دشمن به دل داشته باشند و کار خود را با قوت ادامه دهند.

"امید چوپانکاره" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت: ایران به مذاکرات ادامه می‌دهد اما می‌داند که طرفین غربی به‌خصوص آمریکایی‌ها در راستا منافع خود مذاکره می‌کنند و با اظهاراتی که دارند بر ادعاهای خود باقی می‌مانند.

وی افزود: اگر بهانه مسائل هسته‌ای ایران برای آمریکایی‌ها حل شود، بهانه‌های دیگری مثل موشک‌های دوربرد و مسئله تروریسم و حقوق بشر را مطرح می‌کنند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با تأکید بر اینکه مسئولان باید ظرفیت‌های داخلی کشور را در نظر بگیرند، تصریح کرد: نباید توان‌مندی‌های کشورمان را نادیده بگیریم و چشم به دست دشمن داشته باشیم تا دارایی‌های بلوکه خودمان را بازگرداند.

چوپانکاره تأکید کرد: توافق مذاکرات ایران و گروه 5+1 باید صرفأ بر آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی باشد و نباید ذره‌ای از حقوق ملت ایران پایمال شود.

وی با اشاره حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده نباید دل‌سرد باشند چراکه حمایت مردم را در 22 بهمن مشاهده کردند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با تأکید بر اینکه مردم به انقلاب و نظام پای‌بند هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید در مذاکرات وین، ترس و دلهره‌ای از تهدیدات و تحریم‌های دشمن به دل داشته باشند و کار خود را با قوت ادامه دهند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار