مدير كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع ‌دستي خوزستان با اشاره به مصوبه 22/10/92در خصوص راه اندازی ستاد هماهنگي خدمات سفر در استان ها گفت: کارهای دبیرخانه ای این ستاد در محل اداره کل انجام شده و با راه اندازی آن به زودی کار بازدید از مراکز خدماتی و رستوران ها انجام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛افشين حیدری از  برگزاری جشنواره كارون در اهواز خبرداد و گفت: اين جشنواره از امسال هر ساله از 20 اسفند تا 20 فروردين برگزار مي‌شود.

وی با تاکید براینکه در جشنواره كارون برنامه‌هايي نظير نمايشگاه صنايع‌دستي، معرفي اقوام ايراني، معرفي جاذبه‌هاي خوزستان، برگزاري برنامه‌هاي شاد در كنار كارون و تفريحات آبي برگزار مي‌شود، افزود: در نظر داريم براي اولين بار در يكي از مناطق باستاني مسجدسليمان كاوش را به صورت زنده براي مردم اجرا كنيم و مردم از كار كاوش ديدن كنند.

حیدری خاطرنشان کرد: براي اولين بار در شهر كارون ستاد هماهنگي خدمات سفر راه‌اندازي مي‌شود. با توجه به اين كه مسؤول اداره ميراث فرهنگي  شهر كارون مشخص شده است، شهر كارون مي‌تواند به عنوان دبير كارگروه شروع به فعاليت كند.

وی همچنین افزود: امسال قرار است كار مشاركتي با شهرداري انجام شود و در يك جلسه هماهنگي كارهاي مشتركي كه قرار است با شهرداري اهواز انجام شود، مشخص گردد.

مدير كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع ‌دستي خوزستان يكي ديگر از برنامه‌ريزي‌هايي كه قرار است پيش از نوروز اجرا شود را افتتاح موزه مسجدسليمان عنوان کرد و گفت: این موزه قرار بود پيش از اين‌ها افتتاح شود اما با توجه به اين كه مدت زمان زيادي طول كشيد تا آماده شود، برنامه‌ريزي كرديم تا قبل از نوروز با حضور استاندار، موزه را براي مردم شريف مسجدسليمان و گردشگران نوروزي افتتاح كنيم./س

برچسب ها: برنامه ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.