آنها به دنبال این هستند اینها از حصر بیرون بیایند و گروه‌هایی را بسیج کنند و بروند اینها را در تهران ترور کنند و این‌گونه پیراهن عثمان برای نظام درست کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محمد حسین آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله گفته است: اخیرا آقای جان کری بحث رفع حصر سران فتنه را مطرح کرده است که این عین دخالت در امور داخلی ایران هست و به هیچ وجه ما نباید اجازه دهیم اینها وارد این معرکه شوند البته آنها سناریوی جدیدی را برای ما دیده‌اند، آنها می‌دانند که سران فتنه مهره‌های سوخته هستند و دیگر کسی به صدای میرحسین موسوی و مهدی کروبی حرکتی را انجام نمی‌دهد. اما آنها به دنبال این هستند اینها از حصر بیرون بیایند و گروه‌های وامانده و به جا مانده از عناصر ریگی و جند الشیطان و سازمان منافقین را بسیج کنند و بروند اینها را در تهران ترور کنند و این‌گونه پیراهن عثمان برای نظام درست کنند، نه اینکه دلشان برای این دو نفر سوخته باشد.

گفتنی است اخیرا وزارت خارجه آمریکا با دخالت در امور داخلی ایران، ضمن صدور بیانیه ای خواستار رفع حصر سران فتنه شده بود. همزمان عده ای از حامیان فتنه در داخل نیز تلاش کرده بودند تا حسن روحانی را وادار به واکنش در خصوص موضوع رفع حصر کنند.
برچسب ها: سناریو ، ترور ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
از آمریکایی ها جز این نباید انتظار داشت.
به قول یکی از مراجع: وقتی با آمریکایی ها دست دادی باید بعدش انگشتاتو بشماری.
آخرین اخبار