در ادامه بحث‌ها و جنجال‌های امروز اعضای شورا در خصوص استعفای احمد دنیامالی و مطرح نشدن این استعفا برخی از اعضا خواستار طرح سوال از وزیر در مجلس شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه احمد دنیامالی با تذکر احمد حکیم پور درخصوص تعیین تکلیف موضوع استعفای احمد دنیامالی از سوی شورای شهر تهران این موضوع دوباره در صحن مطرح شد.
 
احمد حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران تذکر داد با توجه به صراحت قانون که در نخستین جلسه علنی شورا پس از استعفا موضوع باید طرح و تعیین تکلیف شود و یا اینکه شخص مستوفی در این فاصله استعفای خود را پس بگیرد.
 
وی افزود: تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود تا خلاف قانونی صوت نگیرد.
 
علی صابری عضو جدید شورای شهر تهران با تاکید تذکر حکیمی پور اظهار داشت: نقش دنیامالی و خدمت وی به کشور در جای خود باارزش است و  باید توجه شود که چرا استعفای وی امروز بررسی نشده است.
 
طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران که امروز به دلیل ترک جلسه رئیس شورا ریاست شورا را عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: پیش بینی ما این بود که دنیامالی در شورا خواهد ماند  فضای شورا نیز نشان می‌دهد که استعفای وی رای نخواهد آورد.
 
دنیامالی در ادامه این بحث اظهار داشت: من در مجمع فدراسیون قایقرانی با بیشترین رای انتخاب شده‌ام اما طبق اعلام سازمان بازرسی موظف به استعفا از شورا شده‌ام و اگر از همان ابتدا می‌دانستم که باید یکی از این دو را انتخاب کنم این کار را از ابتدا انجام می‌دادم.
 
وی افزود: اینکه وزارت ورزش تعیین می‌کند که تا چهارشنبه من مهلت دارم به عهده من نیست.
 
طلایی ادامه داد: عدم مطرح شدن این مسئله امروز به دلیل پیگیری‌ها در خصوص استفثاریه از مجلس و استعلام دوباره از مجلس است و هیئت رئیسه مسئولیت آن را می‌‍پذیرد.
 
** پافشاری وزیر ورزش باعث طرح سوال از وزیر در مجلس می‌شود
 
پیرهادی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر ادامه داد: پافشاری وزیر ورزش شائبه‌های دیگری را به وجود می‌آورد و براساس قانون نه شورا و نه فدراسیون شغل محسوب نمی‌شود.
 
وی افزود: اگر این پافشاری ها از سوی وزیر ورزش ادامه پیدا کند از نمایندگان تهران و مجلس می‌خواهیم در غالب سوال از وزیر این موضوع به مجلس کشیده شود و از این طریق پیگیری می‌کنیم.
انتهای‌پیام/
برچسب ها: شورا ، استعفا ، دنیامالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار