شیرزادی: حضور حدادی‌فر در تیم استقلال منتفی شد/اردویی در کیش برپا می‌کنیم

مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت قاسم حدادی‌فر گفت: ما از باشگاه استقلال معذرت خواهی کردیم چرا که ما به حدادی‌فر نیاز داریم و نمی‌توانیم این بازیکن را به استقلال بدهیم.

کامران شیرزادی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال شرایط تیم ذوب آهن نامناسب است و امکان پذیر نیست تا حدادی‌فر را به استقلال بدهیم. ما هم تمایل به کمک تیم‌های آسیایی داشتیم اما به خاطر وضعیتمان این امر امکانپذیر نیست.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن در ادامه اظهار داشت: اگر ما مقابل فجر سپاسی برنده می‌شدیم آن وقت شرایط فرق می‌کرد و این امکان وجود داشت که حدادی‌فر را به استقلال بدهیم.

وی درباره نامه محرم نویدکیا به مسئولان باشگاه ذوب آهن برای در اختیار گذاشتن حدادی‌فر به تیم سپاهان گفت: محرم نوید‌کیا نامه‌ای نداده بلکه به طور شفاهی اعلام کرده است. به هر حال وضعیت حدادی فر برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.

وی درباره جلسه شبانه اعضای هیئت مدیره برای مشخص کردن وضعیت تقوی گفت: اعضای هیئت مدیره در آن جلسه تصمیم گرفتند که تقوی تا پایان فصل هدایت تیم ذوب آهن را بر عهده بگیرد. همچنین بیست درصد از قرارداد اعضای تیم کسر شود.

شیرزادی در مورد برنامه تیم ذوب آهن در تعطیلات لیگ برتر گفت: براساس برنامه قرار شد که تیم ذوب آهن از 13 اسفند ماه اردویی در کیش برپا کند و بعد از انجام چنددیدار دوستانه روز 21 اسفند ماه به اصفهان بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیرزادی ، حدادی فر ، مشخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار