استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: توانمندی و مشی اعتدالی ملاک مدیریت استان چهارمحال و بختیاری برای انتخاب مدیران دستگاه های اجرایی است.

قاسم سلیمانی در آیین معارفه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری افزود: تغییر مدیران با بررسی همه جانبه انجام و مدیرانی که معتدل و توانمند هستند انتخاب می شوند زیرا مردم از افراط و تفریط خسته شده اند.وی، وحدت و همدلی در عین کثرت در اقوام و جناح های سیاسی را لازمه کار در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد و گفت: تحقق این مهم، توانمند سازی نیروی انسانی، کادرسازی و رشد و پیشرفت این استان در همه عرصه ها را به دنبال دارد.
سلیمانی تصریح کرد: اعتقاد به ولی فقیه، توانمندی پذیرش مسئولیت و داشتن تعهد، اصول استوار در انتخاب مدیران استانی است و وابستگی به حزب یا جناحی خاص در شاخص های بعدی قرار می گیرد.
وی گفت: استاندار همه قومیت های و گرایش های سیاسی در استان چهارمحال و بختیاری  هستم و در این خصوص نیز برگزاری نشستی با همه احزاب این استان در دستور کار قرار دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین، مدارس را خاستگاه نخبگان عنوان کرد و افزود: معلمان وظیفه دارند ذهن انعطاف پذیر دانش آموزان را به سمت تعالی و رشد سوق دهند.
سلیمانی افزود: نقش آموزش و پرورش در نیروسازی از سایر نهادهای اجتماعی پر رنگ تر است.
معلمان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر استان چهارمحال و بختیاری 16 هزار نفر و دانشجویان پردیس های دانشگاه فرهنگیان این استان یک هزار نفر هستند که از این تعداد، 200 نفر معلم دانشجو تازه وارد هستند./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.