فرهاد رهبر رييس" دانشگاه تهران" طي حكمي از سوي وزير علوم از سمت خود عزل و اميد معاون اداري مالي وزارت علوم با حفظ سمت سر پرستي اين دانشگاه را بر عهده گرفت.

به گزارش  خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری "فرهاد رهبر" را از ریاست دانشگاه تهران برکنار کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده امید، معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری با حفظ سمت سرپرستی دانشگاه تهران را برعهده گرفته است.

گفته شده وزارت علوم تحقيقات و فناوري در روز گذشته کارگروهی تشکیل داد که اعضای این کارگروه ناگهان به جمع‌بندهای لازم برای برکناری "فرهاد رهبر" از ریاست دانشگاه تهران رسیدند.

شنيده ها حاكي ازآن است: كه برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران به دلیل عدم مجوز برگزاری یک همایش حزبی با عنوان"بررسی تطبیقی رویکرد وزارت علوم در دوره‌های مختلف" است، که قرار بود از سوی انجمن اسلامی دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شود.

فرهاد رهبر در سال 1338 در سمنان به دنیا آمد. وی سی و یکمین رئیس دانشگاه تهران بود فرهاد رهبر دارای مدرک دکترای اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است.

وی پیش از آن رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دولت احمدی‌نژاد و معاون اقتصادی وزارت اطلاعات در دولت هاشمی رفسنجانی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، عزل ، امید ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
ناگهان هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
ببخشيد بالاخره هر آومدني يه رفتي داره داش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
یادش بخیر یکی بود که می گفت من کلید دارم داس ندارم
آخرین اخبار