اساتیدی از دانشگاه جان هاپکینز آمریکا و سازمان یونیسف برای حضور در همایش بین المللی کاهش سوانح ترافیکی، اسفندماه به شیراز می آیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دبیر علمی چهارمین سمینار بین المللی کاهش سوانح ترافیکی با بیان اینکه اساتیدی از دانشگاه جان هاپکینز آمریکا و سازمان یونیسف در این سمینار حضور دارند، افزود: بررسی عوارض روانشناختی سوانح و حوادث در کودکان و نوجوانان، بررسی جنبه های اپیدمیولوژی، قانونی، محیطی و آموزشی حوادث ترافیکی کودکان، از جمله میزگردهای این سمینار دو روزه است.

دکتر سید تقی حیدری تصریح کرد: مطابق آمارهای موجود، استان فارس در زمینه میزان مرگ و میر حاصل از سوانح ترافیکی بر حسب جمعیت غالبا در میان پنج استان اول کشور قرار می گیرد و این امر لزوم توجه بیشتر به این مساله را ضروری می سازد.

دبیر علمی چهارمین سمینار بین المللی کاهش سوانح ترافیکی، ادامه داد:بر همین اساس، مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت با برپایی این سمینار، در راستای کاهش این معضل اقدام نموده و همه سازمان های مرتبط را نیز در این زمینه به مشارکت طلبیده است.

چهارمین دوره از برگزاری این سمینار با محوریت تصادفات در کودکان و نوجوانان در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: حضور ، اساتید ، آمریکا ، یونیسف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.