2 تن از سرکرده‌گان داعش،که به شبکه القاعده وابسته است در استان الانبار دستگیر شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری سوریه سانا،شبکه اطلاع رسانی عراق در بیانیه ای به نقل از وزارت دفاع این کشور اعلام کرد نیروهای ارتش دو تن از مسئولان این شبکه تروریستی را هنگام فرار از شهر رمادی به شهر بیجی در استان صلاح الدین واقع در شمال بغداد دستگیر و به یک مرکز امنیتی منتقل کردند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین 13 دستگاه خودروی وابسته به این گروه تروریستی را در شهر فلوجه منهدم  و 2 مسیر مخفی ارتباطی فلوجه به منطقه ثرثار را نیز کشف کردند.

"عبدالامیر الزیدی" فرمانده عملیات دجله نیز تاکید کرد نیروهای ارتش عراق وابسته به فرماندهی عملیات مستقر در ناحیه العظیم در استان دیاله آماده برخورد با هر گونه تلاش اعضای این گروه تروریستی در این منطقه است.

الزیدی گفت تروریست‌ها ممکن است غیر از ناحیه سلیمان بیک در دیگر مناطق دیاله ، صلاح الدین و کرکوک ظاهر شوند اما نیروهای امنیتی برای مقابله با این گروه ها از آمادگی کامل برخوردار است.

وی دیروز از کشته و دستگیری 53 تروریست پس از تلاش برای به کنترل در آوردن ناحیه سلیمان بیک در صلاح الدین خبر داد.

وزارت کشور عراق نیز از کشته شدن 8 تروریست داعش و زخمی شدن 6 تن دیگر نزدیک مرز سوریه خبر داد و بر تسلط کامل بر همه ادارات دولتی در شهرستان الحضر در نینوا تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار