رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه از آمادگی کامل و 100 درصدی عوامل این نهاد برای مواجهه با شرایط برف و کولاک با آغاز مجدد بارش ها خبر داد.

ˈاکبر وطن دوستˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به آغاز بارش برف در فیروزکوه اظهارکرد: بارش ها به صورت خفیف در منطقه آغاز شده که بتدریج بر شدت بارش ها افزوده می شود.

وی از آمادگی کامل و 100 درصدی راهداران و عوامل مستقر در راهدارخانه های شهرستان برای مقابله با برف خبر داد و افزود: به این منظور هفت دستگاه نمک پاش، چهار دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، یک دستگاه برف خور و هفت دستگاه خودروی گشت راهداری در مناطق مختلف گردنه های ˈبشمˈ، ˈامین آبادˈ و ˈگدوکˈ، بخش ˈارجمندˈ و مرکز اداری این نهاد حاضر به کار شده اند

وطن دوست خاطرنشان کرد: بحمدالله با تمهیدات اندیشیده شده نمک به اندازه کافی در راهدارخانه ها موجود است و تا پایان سال و حتی برای برف و کولاک های احتمالی اوایل سال آینده نیز نمک ذخیره شده است.

وی خطاب به رانندگان و کاربران جاده که قصد عبور از جاده ها را دارند، توصیه کرد: با همراه داشتن تجهیزات کامل ایمنی، زنجیر چرخ و رعایت سرعت مطمئنه در مسیرهای مواصلاتی حرکت کنند.

از ابتدای فصل بارش برف در منطقه تاکنون، بیش از 500 تن نمک در محورهای مواصلاتی و تقریباً به همین اندازه در مناطق و محورهای روستایی مصرف شده است./ش



برچسب ها: راهداری ، برف ، کولاک ، فیروزکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.