صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از گرگان به سمت کرج در حرکت بود در محور هراز در منطقه زیارباغ به داخل دره سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ این اتوبوس که دیشب با 20 مسافر از گرگان به سمت کرج حرکت کرده بود در بین راه مسافران خود را تکمیل کرده و به 40 نفر رساند که حدود ساعت 4 و 30 دقیقه صبح امروز در حال عبور از محور هراز در منطقه زیارباغ پلور جنب رستوران پاسارگاد منحرف شده و به عمق 30 متری دره سقوط کرد.

بعد از این حادثه و تا این لحظه 15 نفر از مسافران کشته و 23 نفر مصدوم شدند و 2 نفر هم داخل اتوبوس محبوس هستند که تلاش برای نجات آنها ادامه دارد. راننده این اتوبوس هم جزو فوت شدگان است.

پنج دستگاه آمبولانس اورژانس بخشی از مصدومان را به شهرستان دماوند منتقل کردند و مابقی مصدومان نیز به بیمارستان‌های گزنک و 17 شهریور آمل منتقل شدند.

بعد از وقوع این حادثه بلافاصله ماموران راهداری، اورژانس 115، نیروهای هلال احمر و پلیس‌راه در محل حادثه حاضر شدند و مشغول امدادرسانی به مصدومان، مجروحان و جان‌باختگان این حادثه رانندگی شدند. به علت دلخراش بودن این حادثه نیروهای امدادی از سراسر شهرهای استان مازندران و استانهای همجوار مثل تهران برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

هنوز علت انحراف این اتوبوس مسافربری اعلام نشده است اما نکته قابل تامل در این حادثه سالم ماندن یک پیرزن است که داخل اتوبوس بود و آسیبی ندید.

/انتهای پیام
برچسب ها: سقوط ، اتوبوس ، دره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.