همزمان با برگزاری این جشنواره ، برای نخستین بار بیست و یک فیلم منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان نیز اکران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به استقبال کم نظیر شهروندان سمنانی از فیلمهای سی و دومین جشنواره بین المللی فجر ،گفت: بیش از 16 هزار نفر از فیلمهای سی و دومین جشنواره بین المللی فجر در سمنان دیدن کردند.
محمدرضا سوقندی گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره ، برای نخستین بار بیست و یک فیلم منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان اکران شد.
وی ادامه داد: این فیلم ها در 4 سانس در سینما فرهنگ سمنان از 17بهمن آغاز و تا 27بهمن ماه به روی پرده رفت.

همچنین فیلم شیار 143از آثار تحسین شده جشنواره به عنوان حسن ختامی بر اکران فیلم های جشنواره سی و دوم در سمنان اکران که با استقبال قابل توجه شهروندان مواجه شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به استقبال قابل توجه علاقمندان سینما از فیلم های ژانر دفاع مقدس به اکران چهار فیلم در این بخش اشاره کرد و افزود: در مجموع بیش از 4000 نفر از دوستداران هنر پایداری از این فیلم ها دیدن کردند.
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فجر در سمنان تصریح کرد: برای اولین بار در استان تعداد 21 فیلم از فیلمهای سی و دومین جشنواره فجر در سمنان اکران شد که تعداد 12 فیلم از آنها در بخش مسابقه جشنواره حضور داشتند.
گفتنی است: " رد کارپت " ،" زندگی جای دیگریست"، "بیگانه"،"خانه پدری"،"مردن به وقت شهریور"،"پایان خدمت"، "چ "،" خانوم"،" عاشق ها ایستاده می میرند""اشباح، ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه"،50 قدم آخر، "کلاشینکف"،شیار 143 و ... از جمله فیلم هایی بودند که همزمان با جشنواره بین المللی فجر در تنها سینمای سمنان نیز اکران شدند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.