در دومین یادواره شهدای علم و فناوری از خانواده شهیدان هسته‌ای شهریاری، علی‌محمدی، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن و نیز فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، یادواره شهدای علم و فناوری گرامیداشت شهیدان شهریاری، علی‌محمدی، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن در دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم "نادر طالب‌زاده"، "همسر شهید شهریاری" و "فریدون عباسی" به ایراد سخنرانی برای دانشجویان و اساتید پرداختند و خانواده‌های شهیدان علی‌محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن و نیز از فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم خانم کرمی همسر شهید علی‌محمدی گفت: برای من بسیار افتخار است که همسر شهید علی‌محمدی هستم و امیدوارم راه این شهدا را ادامه دهیم و اجازه ندهیم دشمنان از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: همانطور که راهپیمایی عظیم 22 بهمن نشان داد حضور مردم بسیار گسترده بود و این مانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود که تصمیم گرفتیم مرگ بر شاه بگوییم و همه مردم حضور پیدا می‌کردند و حتی پدرم برای حضوردر راهپیمایی آن سال غسل شهادت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همیشه دست در دست هم با وحدت خودمان از جمهوری اسلامی و دولت حمایت کنیم و اجازه ندهیم دشمن از فرصت استفاده کند.

در این مراسم همچنین از همسر و دختر شهید شهریاری و همسر شهید رضایی‌نژاد تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است،‌ در این مراسم "سردار ابطحی" معاونت جمع‌آوری و گردآوری اسناد دفاع مقدس در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای حضور داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: همسر ، شهید ، شهریاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار