این کارشناس فرهنگی گفت: تلاش دشمنان برای مقابله با فرهنگ مقاومت است زیرا اولین کشوری که در حمایت از فلسطین برآمد، ایران بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "نادر طالب‌زاده" در یادواره شهدای علم و فناوری که به مناسبت گرامیداشت شهیدان شهریاری، علیمحمدی، رضایی‌نژاد و احمدی روشن در دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار داشت: ‌35 سال از تبلیغات وسیعی که از بدو انقلاب اسلامی علیه ایران صورت گرفته می‌گذرد تا ایران را یک تهدید نشان دهند و شرارت اصلی را به ایران منتسب کنند. 

وی افزود: تلاش دشمنان برای مقابله با فرهنگ مقاومت است زیرا اولین کشوری که در حمایت از فلسطین برآمد، ایران بود.  
 
این کارشناس فرهنگی ادامه داد:‌ تلاش برای خاموش کردن حرکت علمی ایران وجود دارد و ما در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه نیز تغییر وضع خواهیم داشت.  
 
طالب‌زاده گفت: آن‌قدر تبلیغات وسیع علیه ایران وجود داشته که جنگ 8 ساله در آمریکا دیده نشد لذا ما باید از دانشمندان آمریکایی دعوت کنیم تا چهره ضدایرانی ترسیم شده در رسانه‌های آمریکایی شکسته شود. 
 
این کارشناس فرهنگی ادامه داد: غربی‌ها همیشه منتظر هستند که حال ایران چه می‌شود، غرب بسیار تلاش کرد تا این‌گونه تبلیغ کند که راه القاعده و امام (ره) یکی است و هر دو را مسلمان و تروریست بخواند.  
 
طالب‌زاده تصریح کرد: امروز فرصت نابی داریم تا حقیقت اسلام را به جهان معرفی کنیم و کسانی که دو فرهنگ ایرانی و آمریکایی را می‌شناسند، نقش حساسی دارند.  
 
وی بیان داشت: ما نیاز به نوآوری در رسانه داریم، زمان در حال تغییر است و اکنون نوبت ایران است 
 
این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد:‌ آمریکایی‌ها اکنون خسته اقتصادی و فرهنگی هستند در صورتی که 80 درصد آمریکایی‌ها مذهبی بوده و آمادگی شنیدن حقایق را دارند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: یادواره ، شهدای ، علم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار