کارشناس بهداشت سازمان میادین گفت: طرح نظارتی کیفی و بهداشتی از 26بهمن آغاز و تا 22اسفند ادامه دارد.

به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فاتح بین به طرح کنترل کیفی و بهداشتی میادین اشاره کرد و گفت: معاونت بهداشت و کنترل کیفیت سازمان با توجه به رسالتی که عهده‌دار است، در این ایام با اجرای طرح نظارت بر میادین و بازارها در سطح شهر از تاریخ 26بهمن لغایت 26اسفند نسبت به انجام این برنامه نظارتی اقدام خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: اکیپ‌های فعال در این طرح، شامل 8اکیپ نظارتی و 4اکیپ ویژه شامل دکترهای دامپزشک، کارشناس کنترل کیفی موادغذایی، بهداشت محیط سازمان میادین بوده که روزانه از فعالیت بهداشتی میادین و بازارهای تحت پوشش سازمان بازدید نموده و ضمن تکمیل فرم‌های نظارتی مربوطه در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به تهیه گزارش و حتی ضبط موقت اقدام خواهند نمود.

فاتح بین در ادامه با اشاره به وجود 183 بازار و میدان و 2500 غرفه، تصریح کرد: کلیه‌ی این بازارها و میادین، در طول این مدت، حداقل دو مرتبه مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرند.

کارشناس بهداشت سازمان میادین در پایان خاطرنشان کرد: نهایتاً شرایط کیفی و بهداشتی اماکن مورد بازدید قرار گرفته و همراه با ارزشیابی و رتبه‌بندی آنها و تعیین رتبه‌های برتر، گزارش نهایی تهیه و ارائه خواهد شد.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: طرح ، نظارتی ، کیفی ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار