مدیر فنی تیم استقلال گفت: فولاد و نفت به تساوی رسیدند و اگر استقلال بخواهد قهرمان شود باید ببرد چرا که تساوی مقابل ملوان هم نمی تواند به تیم کمک کند.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی سختی است استقلال به هر 3 امتیاز نیاز دازد و برای ادامه صدر نشینی فقط برد می خواهیم. امیدوارم با برنامه ای که در اردوی کیش داشتیم بتوانیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرده و دست پر از انزلی به تهران برگردیم.

وی ادامه داد: من احساس می کنم بازی سختی پیش روی ما است چرا که ملوان برای بردن می آید و برای کسب امتیاز بازی بسته ای ارئه خواهد داد و همین کار استقلال را سخت تر می کند. امیدواریم استقلال بتواند در بازیهای باقی مانده امتیازات لازم را کسب کند تا در آخر، کار به اما و اگر نکشد.
پور حیدری افزود: برنامه ریزی که برای لیگ شده کار ما را سخت می کند ما بازی های آسیایی را در پیش داریم و با این برنامه ای که سازمان لیگ در نظر گرفته در کوران مسابقات به شدت تحت فشار قرار می گیریم امیدوارم بازیکنان کمکی بتوانند تيم را ياري دهند و برنامه های قلعه نويی به خوبي اجرا شود تا در پايان شاهد موفقيت استقلال در هر 2 جام باشيم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار