در پی طرح مدیریت بحران مدارس و به منظورارتقاءسطح آگاهی دانش آموزان با حوادث طبیعی وغیر مترقبه و راههای مقابله با آن کلاس آموزشی مدیریت بحران فردا برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت : در راستاي تداوم فعاليت هاي آموزشي و اطلاع رساني و افزايش سطح آگاهي شهروندي در زمينه آمادگي در مقابل بلاياي طبيعي ، ستاد مديريت بحران منطقه اقدام به برگزاري كلاس آموزشي مديريت بحران در دبيرستان دخترانه حضرت زينب واقع در محله هاشمي نموده است.

وی در ادامه افزود: در پی موفقیت امیز بودن طرح مدیریت بحران مدارس و در زمينه آمادگي در مقابل بلاياي طبيعي ، ستاد مديريت بحران منطقه 10 اقدام به برگزاري كلاس آموزشي مديريت بحران در مدارس منطقه نموده است و در اين كلاس آموزشي مطالبي همچون آشنايي با پديده طبيعي زلزله ، شدت و بزرگاي زلزله ، پيشينه لرزه در تهران ، راههای کاهش صدمات جانی و مالی در هنگام زلزله و ... مطرح خواهد شد.

 گفتنی است در این کلاس کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه علاوه بر آشنایی دانش آموزان با مفهوم زلزله در خصوص پناه گیری در موقع وقوع حوادث طبیعی بخصوص زلزله توضیحاتی در خصوص راه های کاهش جراحات و صدمات جانی بعد از وقوع حوادث طبیعی و غیر مترقبه در منازل مسکونی ، ادارات و اماکن عمومی، به لزوم آموزش  کمکهای اولیه توسط همه افراد جامعه خواهد داده شد.

برچسب ها: مدیریت ، بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار