دادگاه محاکمه "محمد بدیع" و برخی دیگر از سران اخوان‌المسلمین در قضیه جاده "قلیوب" به 20 فوریه موکول شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "الیوم السابع"، دادگاه جنایی "شبرا الخیمه" واقع در آکادمی پلیس قاهره جلسه محاکمه محمد بدیع و47 متهم دیگر از جمله 12 تن از سران اخوان‌المسلمین که متهم به دست داشتن در حوادث جاده "قلیوب" هستند را به بیستم فوریه موکول کرد.

در دادگاه امروز که محمد بدیع و برخی دیگر از سران اخوان‌المسلمین در آن متهم به بستن جاده زراعی "قلیوب" هستند ، دادگاه با پخش فیلم‌هایی از "محمد بلتاجی" از سران اخوان‌المسلمین  ، وی را متهم به تحریک معترضان و تشویق آنان به تظاهرات نمود.

پس از پخش این فیلم‌ها متهمان با سردادن شعار"الله اکبر" شروع به دست زدن نمودند.
همچنین پس از پخش صحنه‌هایی از تجمعات عناصر اخوان‌المسلمین در راه زراعی  قلیوب که دادگاه این افراد را متهم به بستن این جاده می‌کند ، "صفوت حجازی" از متهمان دادگاه با فریاد گفت : راه باز است و ماشین‌ها در حرکت‌اند.

شایان ذکر است که محمد بدیع و 47 تن دیگر از متهمان این پرونده ، از جمله 12 تن از سران اخوان‌المسلمین متهم به بستن جاده زراعی"قلیوب" در ژوئیه گذشته هستند که در آن 2 تن کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند.

دادستانی کل، پیش‌تر پرونده این اشخاص را به اتهام تحریک به کشتار، مقاومت در برابر نهادهای دولتی، بستن جاده، ایجاد اخلال در منافع شهروندان، دستیابی به سلاح‌های جنگی و سلاح‌های سرد، ایجاد هرج و مرج و شورش به دادگاه جنایی ارجاع داده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار