آقاجانی گفت: 7 میلیارد و 140 میلیون تومان به شرکت‌های دارویی بدهکار بودیم اما توانستیم بخشی از بدهی را پرداخت کنیم تا دارو بدهیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  آقاخانی رئیس بیمارستان سوختگی مطهری در حاشیه‌ی نشست خبری سومین کنگره‌ی سوختگی در جمع خبرنگاران گفت: در سوختگی ما جایی دیگر نداریم و اینجا اولین و آخرین مامن است، پس باید یک مرکز مجهز و توانمند داشته باشیم اما دست ما در جذب نیرو بسته است.
 
وی افزود: در پرستاری حداقل 30 تا 40 پرستار نیاز داریم متاسفانه طبق دستورات وزارت هرگونه استخدام ممنوع است و همکاران مستهلک شده‌اند.
 
وی ادامه داد: 7 میلیارد و 140 میلیون به شرکت‌های دارویی بدهکار بودیم که حتی کار را تهدید کردند ما دارو نمی‌ دهیم اما توانستیم بخشی از بدهی را پرداخت کنیم تا به ما دارو بدهند.
 
وی تصریح کرد: در دولت قبل مصدومین حوادث با بیمه‌ی اتومبیل درمان می‌شوند و هرکس که با اتومبیل دچار حادثه می‌شد رایگان درمانش می‌کردند حرکت خوبی بود و باید برای سوختگی هم اینکار صورت گیرد.
 
دکتر آقاخانی خاطرنشان کرد: بودجه‌ی سوختگی که وزارت خانه باید به ما می‌داد، به مبلغ 500 میلیون در زمان ادغام به دانشگاه تهران داده شد و دانشگاه این بودجه را به ما نمی‌دهد و اگر بحرانی در آخر سال پیش بیاید ما مقصر را دانشگاه تهران می‌دانیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار