کمیته داوران فدراسیون والیبال هم برای بازی‌های مرحله پلی اف برنامه‌های خاص خود را دارد.

امیدوار حاتمی، رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر داوران منتخب فدراسیون عملکرد خوبی داشتند، داوران جوان توانستند در کنار با تجربه‌ها قضاوت‌های خوبی از خود به نمایش بگذارند به طور قطع آنها در پلی اف هم به همین روش خود ادامه خواهند داد.
 
وی تصریح کرد: همان طور که بازیکنان و ملی پوشان والیبال ایران در مسابقات جهانی حضور دارند داوران هم جهانی شده‌اند در امسال ما در مسابقات جهانی چهار نماینده داشتیم و در مسابقات سال 2014 هم دو داور لیگ جهانی قضاوت خواهند کرد.
با توجه به حساسیت سنگین مسابقات لیگ جهانی به طور قطع سطح کار داوران ما مورد قبول کمیته داوران FIVB است که از آن‌ها برای قضاوت در این دیدار مهم دعوت می کنند.
رییس کمیته داوران فدارسیون والیبال در ادامه خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بگویم مطلقاً ولی داوران ما در لیگ امسال به طور تقریبی عملکرد عادلانه وبی‌نقص ارائه کردند به طوری که کمتر شاهد حاشیه وتنش در مسابقات بودیم برخی حواشی هم مربوط به خط نگهدار و یا تماشاچیان می‌شد.
حاتمی در خصوص داوران خط حاضر در این مرحله از مسابقات اظهار داشت: با توجه به حساسیت زیادی مسابقات قرار است، درمرحله پلی‌اف داوران خط را از دیگر استان‌های کشور همانند سر داور و داور دوم اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلی اف ، داوران ، قضاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار