قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نمایشگاه‌های دانش‌آموزی "مدرسه انقلاب"، در دبیرستان دخترانه شهید مطهری شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بازدید؛ در جمع دانش‌آموزان اعضای انجمن‌اسلامی دبیرستان مطهری تهران گفت: بهترین دوران زندگی من زمانی بود که  در آموزش و پرورش به دانش‌آموزان خدمت می‌کردم.

آبخضر اظهار داشت: من نسبت به آینده روشن انقلاب اسلامی امیدوار بودم ولی امروز با حضور در
جمع دانش‌آموزان این دبیرستان وتوضیحات کامل و مفیدی که ارائه گردید بسیار دلم روشن شد و امیدوار تر از گذشته شدم، بی شک نسل حاضرکه نسل چهارم انقلاب محسوب می‌شوند، متشکل ازپرشورترین و فهیم‌ترین عناصر انقلاب هستند که می‌توانند در حفظ انقلاب از نسل‌های گذشته سبقت بگیرند.

وی در ادامه گفت: دهه مبارک فجر زمینه ساز و بستر حرکت‌های انقلابی مانند "نمایشگاه مدرسه انقلاب" است وبی شک با تلاش‌هایی که در این زمینه شده است این نمایشگاه هر سال بهتر از سال قبل می‌شود و به اعتقاد بنده نمایشگاه‌های "مدرسه انقلاب" می‌تواند برطرف کننده‌ی نیاز‌های نسل سوم در سراسر کشور باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در توصیه‌ای خطاب به مدیر مدرسه خاطرنشان کرد: کار شما بسیار حساس و جهادی است وکارهای فرهنگی مدرسه را با جدیت پیگیری کنید.

وی باشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شگفتی آفرین و حماسه ساز بود و این موضوع حاکی ازآن است که هرگاه دشمن ملت ما را تهدید می‌کند ملت ایران در جواب آنها راهپیمایی باشکوه‌تری برگزار می‌کند.

لازم به ذکراست قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر یادبود مدرسه مطهری منطقه‌ی 12 تهران نوشت: باید اعتراف کنم که همه‌ی ما  باید به این نسل نو و با بصیرت افتخار کنیم و امیدواری وجود دارد که به رغم هجمه جنگ نرم که استکبار علیه دستاوردهای این نظام الهی طراحی و به اجرا گذاشته جوانان ایران اسلامی برنده این تقابل خواهند بود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: تبلیغات ، نسل ، امیدوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار