موفقیت نیروهای لبنانی در کشف خودروی بمب گذاری شده در منطقه حام در بقاع برگ دیگری از سلسله موفقیت‌های آن‌ها در کشف خودروهای بمب گذاری شده قبل از انفجار به شمار می رود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، موفقیت نیروهای لبنانی در کشف خودروی بمب گذاری شده در منطقه حام در بقاع برگ دیگری از سلسله موفقیت های آنها در کشف خودروهای بمب گذاری شده قبل از انفجار به شمار می رود.

 موفقیت ارتش لبنان در کشف و ضبط یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در منطقه حام در بقاع لبنان، به دیگر موفقیت های سازمان های امنیتی لبنان بخصوص سازمان اطلاعات ارتش در کشف خودروهای بمب گذاری شده قبل از انفجار آنها افزوده می شود. 

"مونا طحینی" گزارشگر المنار در گزارش خود همراه با پخش تصاویری از خودروی کشف شده گفت: این اولین خودروی بمب گذاری شده ای نیست که قبل از انفجار کشف می شود بلکه ششمین خودرویی است که در مسیر حرکت به سمت هدف کشف شده است اما موفقیت راننده خودرو در فرار از دست نیروهای لبنانی، پی بردن به هدف مورد نظر این خودرو را با مشکل روبرو  می کند.
 
در ادامه گزارش آمده است: ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد وزن مواد منفجره کار گذاشته شده در این خودرو 240 کیلوگرم و از نوع سمتکس بوده است که به گفته کارشناسان مواد منفجره قدرت انفجار بالایی دارد. 

علاوه بر این مواد، 10 کیلوگرم مواد قابل اشتعال و دو گلوله توپ از نوع 122 میلیمتری نیز در قسمت‌های مختلف این خودرو کار گذاشته شده و به یک فتیله به طول دویست متر متصل شده بودند. یک دستگاه انفجار بی سیم و یک زمان سنج نیز در خودرو کار گذاشته شده بود. دو گوشی تلفن همراه و یک دستگاه برقی آتش زا و یک باتری 12 ولت از دیگر تجهیزات کار گذاشته شده در این خودرو  به شمار می رود.

 در این خودرو همچنین تعدادی قرص مخدر پیدا  شده است. 

در پایان گزارش به دیگر خودروهای بمب گذاری شده ای که پیش از این در لبنان کشف شده  و  همچنین مکان کشف و محموله آن‌ها اشاره شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار