دومین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات در نيمه اول سال 93 با حضورمقامات عالی رتبه کشور، مدیران و کارشناسان حوزه فناوري اطلاعات با دعوت از نهادها و متخصصین بیش از 50 کشور دنیا و همکاری سازمان‌های ملی و بین‌المللی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  شاتا؛ دبير دومین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات (ITIEC 2014) و نمایشگاه جانبی آن (ITIEX 2014) بااشاره به اهداف برگزاري اين همايش افزود: همگرایی نهادی بخشهای دولتی و خصوصی و تشکیل عزم ملی برای توسعه صنایع نوین از جمله صنعت فناوری اطلاعات از یکسو و انتقال دانش و تجربه کشورهای خارجی از سوی دیگر، اعلام نمود از جمله اهداف درنظر گرفته شده براي اين همايش است.

«محمد حسين پاشنه طلا» همچنين بررسی راهکارهای کاهش فاصله دیجیتال و افزايش میزان دسترسی، دانش و کاربرد فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری  را نيز از ديگر اهداف اين همايش برشمرد.

وي در ادامه تصريح كرد:  در نمايشگاه آي تكس 2014  شركت هاي داخلي و بين المللي توليد كننده نرم افزار، سخت افزار و محتوا در شاخه هاي بازيهاي رايانه اي، نرم افزارهاي سازماني، سلامت الكترونيك، دولت الكترونيك، حمل و نقل الكترونيك و شركت هاي فني مهندسي حوزه صنايع نفت، گاز و پتروشيمي در فضاي نمايشگاهي بالغ بر 3000 متر مربع به ارائه جديدترين دستاوردهاي حوزه فناوري اطلاعات خواهند پرداخت.

گفتني است: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی توسعه صنعتی کشور جهت توسعه صنعت فناوری اطلاعات و افزایش صادرات غیرنفتی از محل صنایع نوین بالاخص صنعت نرم افزار و در راستاي دستيابي به سهم2 درصدی این صنعت در تولید ناخالص داخلی و ایفای نقش 1.5 درصدی صادرات محصولات و خدمات این صنعت در صادرات غیرنفتی، دومین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات را برگزار مي كند.

يادآور مي شود: اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات (ITIEC 2013) و نمایشگاه جانبی آن (ITIEX 2013) با حضور مقامات علمي و اجرایی از 8 کشور دنیا، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO)، اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند، UNESCAP و جمعي از مقامات و مسئولان داخل كشور به مدت سه روز سال گذشته در تهران برگزار شده بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار