اولین قسمت برنامه "ثروت آفرینان" به تهیه‌کنندگی دکتر عبدالله عبدی با هدف شناسایی و توجه به ایده مخترعان از روز دوشنبه 28 بهمن ساعت 22 روی آنتن شبکه تهران می رود.

"عبدالله عبدی" تهیه‌کننده و کارگردان هنری برنامه "ثروت آفرینان" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: برنامه "ثروت آفرینان" طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با نگاهی به نحوه تولید ثروت از طریق تولید علم قرار است از طریق ترویج فرهنگ تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات از علم به تولید ثروت برسد.

وی افزود: اولین قسمت برنامه "ثروت آفرینان"‌ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به معرفی محصولات دانش‌بنیان و نرم‌افزارها می‌پردازد که در این خصوص " مته حفاری رباتیک"، نرم‌افزار "ثروتمند دانا" و "واقعیت افزوده" که جزء ایده‌های بکر هستند، بررسی می‌شود.
 
عبدی خاطرنشان کرد: برنامه "ثروت آفرینان" تنها به دنبال تجاری‌سازی اختراعات و ایده‌ها نیست بلکه محصولات دانش‌بنیانی که تجاری ‌سازی شده آنها را برای ورود با قدرت به عرصه‌های رقابتی و همچنین تأمین بخش مالی کمک می‌کند.
 
کارگردان "ثروت آفرینان" افزود: این برنامه مبنایی برای تفکر ناب جوانان کشور است و استراتژی آن ترویج ایجاد روحیه خودباوری ملی برای تولیدات دانش‌بنیان است.
 
شایان ذکر است: اولین قسمت برنامه "ثروت آفرینان" دوشنبه ساعت 22 به مدت 40 دقیقه روی آنتن شبکه تهران می رود.
 
انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار