احسانی- رئیس کمیته آموزش از برگزاری سمینار دانش افزایی مربیان فوتبال ایران در اردیبهشت سال 93 خبرداد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، احسانی گفت: امسال توانستیم برنامه های مفید متعددی را در کمیته آموزش برنامه ریزی و به اجرا درآوریم که به افزایش سطح فوتبال ایران کمک زیادی خواهد کرد. دومین دوره آموزشی مربیگری حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از این دوره ها بود و خوشبختانه تفاهم نامه های بین المللی زیادی را به اجرا در آوردیم که از جمله آنها می توان به حضور مدرسین و مربیان برتر جهان در همایش بزرگ علم و فوتبال ، حضور 2  مدرس بدنسازو دروازه بان از لیگ ایتالیا جهت بازآموزی مربیان داخلی و همچنین دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه در هامبورگ آلمان اشاره کنم که مقرر شد سالانه 30 نفر را به مدت 3هفته به این دوره بفرستیم. فدراسیون فوتبال هم برای کمک هرچه بیشتر به ارتقا سطح فوتبال پایه ایران 50درصد از هزینه این دوره را پرداخت می کند.

رییس کمیته آموزش ادامه داد: امسال در نظر داریم تا کلاس مدیریت برای مدیران و سرپرست های باشگاه های فوتبال را در اولین فرصت در سطح کشور برگزار کنیم. همچنین سمینار 2روزه دانش افزایی مربیان فوتبال ایران در اردیبهشت سال 93 را با حضور بیش از 600 نفر از مربیان برتر ایران برگزار کنیم. مرحله نهایی مربیگری حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در سال آینده به اجرا در می آوریم.

وی در پایان گفت: هدفمان این است که تمامی کلاس های آموزشی در راستای ارتقا سطح کیفی مدرسین و مربیان فوتبال کشور باشد و افزایش تعداد مدرسان سطح AFC  در سال های اخیر نشان دهنده مطلوب بودن سطح کلاس های برگزار شده است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار