رئیس سازمان امداد و نجات از رونمایی کتاب امداد و نجات در سوانح جاده ای کشور و همچنین بالا بردن توان امداد گران در اورژانس حوادث خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  پیر حسین  کولیوند در نشست خبری  سومین کنگره بین المللی امینی راه ها با اشاره به برگزاری کنگره گفت: با برگزاری این کنگره تلاش می شود که از تجارب کشور های موفق در زمینه امداد و نجات به جست و  هم چنین تجارب موفق خود را به ویژه در زمینه امداد هوایی که مورد توجه نمایندگان سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت در اختیار آنان قرار داد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط امنیتی کشور، تجارب بسیار خوبی در زمینه حوادث به دست آورده ایم که می‌توان آن را در اختیار کشور های مختلف قرار داد.
 
 کولیوند با اشاره به اینکه قسمت مهمی از تلفات جاده ای مربوط به بحث انتقال است اظهار داشت:  در زمینه انتقال مجروحان حوادث به مراکز درمانی به پیشرفت های جدی نیازمند به ارتقا هستیم.
 
 وی در ادامه بیان داشت: سازمان امداد و نجات در صدد است  تا در جلسه ای با وزیر بهداشت مجوز های لازم را برای آموزش امداد گران در راستای کسب مهارت های اولیه اورژانسی به دست آورد تا بتوانند خدمات اورژانسی اولیه را به مجروحین حوادث ارائه کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نشست دو روزه ی کنگره بین المللی ایمنی راه ها از کتاب امداد و نجات سوانح جاده ای رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، امداد ، سوانح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار