به كمك نرم افزار Fix-It Utilities Pro مي توانيد كنترل كاملي روي سيستم عامل ويندوز داشته باشيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نرم افزار Fix-It Utilities می تواند به قسمت های مهم و محرمانه ویندوز، مثل رجیستری و فولدر System32 ویندوز سرک بکشد و مشکلات را پیدا کند. این نرم افزار به صورت هوشمند، نسخه سیستم عامل شما را تشخیص داده و فایل های اضافه سیستم را شناسایی و پاک می کند. برنامه Fix-It Utilities می تواند وارد رجیستری شده و کلید های معیوب را پیدا کند و اصلاحشان کند.


نسخه جدید نرم افزار Fix-It Utilities Pro ،یک بهینه ساز فوق العاده است که می تواند باعث افزایش کارایی و سرعت ویندوز شود. همچنین یک برنامه بازیابی قدرتمند است که می تواند فایل های پاک شده شما را بازیابی کند. علاوه بر اینها، یک اسکنر خوب برای شناسایی بدافزار ها و برنامه های مخرب دارد. با گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به سایت های مختلف، ممکن است برخی فایل های مخرب به درون ویندوز شما نفوذ کرده باشند. نرم افزار Fix-It Utilities Pro می‌تواند آنها را هم شناسایی و نابود کند.



همچنین توسط نرم افزار Fix-It Utilities می‌توانید علاوه بر تعمیر و بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز، بر نحوه اجرای برنامه ها در هنگام آغاز به کار ویندوز نیز مدیریت کنید و با حذف برنامه های اضافه، سرعت شروع به کار ویندوز را افزایش دهید. عیب یابی و تعمیرات و رفع مشکلات در ویندوز و بهینه سازی هایی که در حالت عادی نیاز به آموزش تخصصی دارند، توسط نرم افزار Fix-It Utilities و بدون هیچ آموزش خاصی توسط خودتان قابل انجام خواهند بود.


براي دانلود Fix-It Utilitie 15 روي تصوير زير كليك كنيد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۷:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
لطفا فایل های دانلود شده زیپ را به صورت نام فایل دانلود شده ذخیره کنید تا اعداد. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
hosen
۰۳:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
ممنونم از شما