همه نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ همه نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز بیانیه‌ای را برای تشکر از حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر کردند.  
 
متن بیانیه بدین شرح است:  
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ملت بزرگوار ایران، ما نمایندگان مجلس نهم که افتخار نمایندگی شما مردم را در مجلس برعهده داریم، وظیفه خود می‌دانیم که از حضور باشکوه و مقتدرانه شما در راهپیمایی سی و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی سپاسگزاری کنیم.  
 
شما مردم از پیر و جوان، روستایی و شهری، زن و مرد، کارمند و کارگر و کشاورز، حوزوی و دانشگاهی، دانشجو و دانش آموز، همه و همه با حضور در این جشن بزرگ الهی_ سیاسی، پایبندی و وفاداری خود را به اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام مظعم رهبری نشان دادید و به جهانیان و به خصوص دشمنان انقلاب اعلام کردید که ملت ایران آنچنان در دفاع از انقلاب و استقلال و جمهوری اسلامی پابرجا و آماده فداکاری است.

شما مردم با حضور در این راهپیمایی گزینه‌های الهی خود را در برابر گزینه‌های شیطانی آمریکا روی میز گذاشتید و با تکیه و تاکید خود بر منافع ملی و بر منافع ملی پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکای مستکبر دادید و دست تیم مذاکره کننده کشور را در احقاق حقوق ملت قوی‌تر ساختید.  
 
ما نمایندگان مجلس با سپاسگزاری مجدد از شما ملت خود را به خدمتگزاری شما مردم عزیز موظف و مصمم می‌دانیم و از شورای هماهنگی مراسم که امسال با مدیریت بهتر و بیشتر و برگزاری انواع برنامه‌های ملی موجبات حضور ملت را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه فراهم ساختند و سایر عوامل و مسئولان خدمتگزار را که در این راهپیمایی تلاش کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.  
 
والسلام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار