یکی از مهم‌ترین نکات این است که ما سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد را از زبان دکتر میرزاده و معاونان وی خواهیم شنید و همینطور بسیاری از مشکلات موجود پس از برگزاری اجلاس برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رییس واحد اراک و دبیر هیات امنای استان مرکزی درباره برگزاری شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی گفت: این اولین اجلاس در دوره مدیریت دکتر میرزاده است و به چند دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از مهم‌ترین نکات این اجلاس این است که ما سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد را از زبان دکتر میرزاده و معاونان ایشان خواهیم شنید و همینطور بسیاری از مشکلات موجود پس از برگزاری اجلاس برطرف خواهد شد.

دکتر علیرضا نظام آبادی افزود: در حال حاضر بخشنامه‌هایی وجود دارد که تصویر روشنی از آن‌ها نداریم و بی‌تردید بعد از برگزاری اجلاس شصت و هشتم بسیاری از مشکلات چگونگی اجرای چنین بخشنامه‌هایی برطرف خواهد شد.

وی در ادامه درباره حضور آیت الله هاشمی در این اجلاس و سخنرانی ایشان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و معمار دانشگاه آزاد اسلامی به حساب می‌آیند و در عین حال برای اولین بار در این اجلاس حضور خواهند داشت و همین نکته می‌تواند اهمیت این موضوع را مشخص کند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید شنیدن سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد از زبان بنیان گذار آن بسیار جذاب خواهد بود.

رییس واحد اراک و دبیر هیات امنای استان مرکزی درباره تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد و تاثیر آن در چند ماه اخیر گفت: تغییرات در چند ماه اخیر بسیار مثبت بوده است و فضا به سمت اعتدال پیش می‌رود.

وی افزود: یکی از نقاط قوت دکتر میرزاده سیستماتیک فکر کردن است. ایشان به کار بسیار اهمیت می‌دهند و خط فکری نیرو‌ها را در نظر نمی‌گیرند. همین نکته باعث شده است تا زمینه فعالیت در دانشگاه آزاد مساعد‌تر شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار