رییس انجمن ورزش بزرگسالان کشور از فعالیت بیش از 200 هزار نفر تحت پوشش این انجمن در کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،رییس انجمن ورزش بزرگسالان کشور در حاشیه رقابتهای والیبال بالای 40 سال کشور در دامغان گفت: این انجمن در اوایل انقلاب در رشته های مختلف فعالیت داشت اما به دلیل واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی و بالا رفتن هزینه ها این رشته ها هم اکنون محدود شده است.
صادق شیرزاد افزود: هزینه های در اختیار گرفتن سالن و نیز خوابگاه به شدت افزایش یافته و این امر مشکلاتی را برای ورزش بزرگسالان ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه این انجمن هم اکنون در رشته هایی نظیر پیاده روی ، دو ، دوچرخه سواری و والیبال فعالیت دارد گفت: امسال چهار دوره رقابت کشور برای مادران و پدران در کشور برگزار شده است.
شیرزاد گفت: رقابت دوی مادران در اصفهان و ارومیه و پدران در آذربایجان شرقی و نهاوند برگزار شده است.
وی با اشاره به تاثیر پیاده روی بر روی سلامت افراد و متعادل سازی اعمال بدن گفت: هم اکنون بیشترین تمرکز این انجمن بر روی ورزش های پیاده روی و دو است.
وی با بیان اینکه اوایل امسال تیم هایی از ایران به رقابتهای دو و پیاده روی به مالزی اعزام شد گفت: در رقابتهای آسیایی سال قبل نیز مادرانی از استان همدان و سمنان مدال طلا گرفتند.
رییس انجمن ورزش بزرگسالان کشور گفت: مشکلات مالی به رغم موافقت شورای برون مرزی مانع از اعزام تیم به خارج از کشور در هندوستان شد و اعزام تیم ایران به رقابتهای آسیایی ژاپن در آبان 93 از برنامه های سال آینده این انجمن است.
رقابتهای والیبال بالای 40 سال قهرمانی کشور امروز در دامغان آغاز می شود./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.