معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور بازیگران و عوامل فیلم سینمایی«فرشته‌ها باهم می‌آیند» در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ هادی فیض‌منش گفت: «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به عنوان فیلم برگزیده از نگاه مردم در همدان انتخاب شد و در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان، از کارگردان این فیلم تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه حامد محمودی متولد 1358 در تهران است، ادامه داد: این هنرمند فارغ‌التحصل رشته حقوق بین‌الملل از دانشگاه تهران بوده و فعالیت سینمایی خود را در مقام نویسندگی از 1387 با فیلم طلا و مس آغاز کرد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: نازنین بیاتی و جواد عزتی هم از بازیگران این فیلم هستند که در مراسم اختتامیه مهمان مردم همدان خواهند بود.
وی از داریوش ارجمند به عنوان مهمان ویژه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در همدان نام برد و گفت: مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان 29 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا در همدان برگزار خواهد شد.
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن ماه با اکران فیلم‌های "چ"، "خواب زده ها" ، "خانه پدری"، "متروپل"، "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو"، " انارهای نارس"، "روزگاری عشق و خیانت"، "مهمان داریم"، "ردکارپت"، "برف"، "پنج ستاره"، "خط ویژه"، "ملبورن"، "تمشک"، "رنج و سرمستی"،" فصل فراموشی فریبا"، "فرشته ها با هم می آیند"، "تراژدی" و "معراجی‌ها" در همدان برگزار شد.
برچسب ها: مهمان ، اختتامیه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.