معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: همایش بین‌المللی علوم زمین در چابهار از 29 تا یکم اسفندماه امسال در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، منصور کیانی‌مقدم اظهار داشت: همایش بین‌المللی علوم زمین در چابهار از 29 تا یکم اسفندماه امسال در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی علوم زمین در چابهار افزود: در این همایش مهمانانی از خارج کشور از جمله بلژیک، انگلستان، هندوستان حضور دارند.

این مسئول اذعان داشت: محورهای همایش اقیانوس‌شناسی و آب‌های بین‌الملل و جنوبگان که در محورهای فیزیک و شیمی دریا، زیست شناسی دریا، محیط زیست و آلودگی دریا، دریاچه‌ها و تالاب‎ها، جنوبگان و اهمیت آن و ژئوفیزیک دریا است.

وی ادامه داد: از تعداد کل مقالاتی که به دبیرخانه همایش ارسال شده، تعداد 60 مقاله برای ارائه پذیرفته شده که در زمان همایش به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

کیانی‌مقدم اضافه کرد: حدود 20 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی علوم زمین در چابهار خاطرنشان کرد: این همایش به صورت همزمان در 12 استان کشور برگزار می‌شود که بحث دریایی و جنوبگان در شهرستان چابهار برگزاری می‌شود.

وی گفت: دانشگاه دریانوردی چابهار به عنوان یک دانشگاه تخصصی در حوزه علوم و فنون دریایی است که میزبانی این بخش از همایش را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.