پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با این قراردادهای نجومی، دولت باید استقلال و پرسپولیس را از خود دور کند.

افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید حساب و کتاب کرد و باید در مورد بدهی و درآمدزایی باشگاه‌ها و ضرر و زیان آنها تحقیق کرد و بعد یک تصمیم جامع گرفته شود.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: این که بگوییم شرایط مساعد وجود ندارد، درست نیست. این دو تیم هواداران زیادی دارند که از آنها قهرمانی می‌خواهند متاسفانه با بسته شدن این قراردادهای نجومی وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند این باشگاه‌ها را حمایت مالی کند و به نظر من دولت باید این دو تیم را از خود دور کند. اگر مسئولان نمی‌خواهند این دو تیم را واگذار کنند یا اینکه سخت است و یا مشکل مالی وجود دارد، من پیشنهاد می‌کنم استقلال و پرسپولیس را چهار ساله یا پنج ساله به افراد اجاره بدهند بعد اگر شرایط خوب بود آنها را واگذار کنند. 

پیروانی اظهار داشت: اینکه برای باشگاه ابومسلم این کار صورت گرفت ولی با شکست روبه رو شد مطمئناً می‌تواند تجربه خوبی باشد ولی پرسپولیس و استقلال مثل تیم‌های دیگر نیستند که شکست بخوریم و بعد بگوییم که این کار را انجام دادیم و شکست خوردیم باید برای این کار برنامه‌ریزی دقیق کنیم و با شناخت بهتر، تجربه بهتر و راهکار بهتر این کار را انجام دهیم. 

وی تصریح کرد: خادم آدم بزرگ و ورزشی است و فکر این را می‌کند که این کار باید انجام شود و نباید شکست بخورد و وزارت ورزش هم می‌داند که با این قراردادهای نجومی نمی‌تواند امور را کنترل کند باید این تیم‌ها را از خودش دور کند بنابراین تنها راه حل این است که این دو باشگاه را به صورت چهارساله یا پنج ساله به افرادی که توانایی دارند اجاره دهند و بعد آن‌ها را کاملاً خصوصی کنند. 

پیروانی در خصوص قهرمانی در لیگ برتر گفت: تمام تیم‌ها بالای لیگ برتر شانس قهرمانی دارند و از الان نمی‌توان گفت که کدام تیم قهرمان می‌شود و هر چهار تیم شانس قهرمانی دارند نمی‌توان پیش‌بینی کرد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار