نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در مورد خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران گفت: باشگاه های پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال تعیین تکلیف خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، امیررضا خادم  یکشنبه شب در پایان نشستش با مسوولان باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این نخستین جلسه در راستای امر خصوصی سازی این دو باشگاه بود، افزود: این دو باشگاه مشکلات عدیده ای دارند و وزیر ورزش و جوانان اهتمام جدی برای حل مشکلات آنان دارد.خواست وزیر ورزش و جوانان حل مشکلات این دو باشگاه محبوب و مردمی است و از این رو مرا مامور رسیدگی به مسایل این دو باشگاه کرد.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش وجوانان در امر خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه این دو باشگاه طبق قانون باید خصوصی شده و این موضوع در بودجه سالیانه وزارتخانه نیز آمده است، تصریح کرد: ابتدا به ساکن قرار است این دو تیم را تعیین تکلیف کنیم و نخستین جلسه را با مسوولان باشگاه پرسپولیس به دلیل تغییراتی که در هیات مدیره و حواشی اخیر این تیم بوجود آمده بود، برگزار کردیم.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا واقعا قصدی برای خصوصی‌سازی پرسپولیس وجود دارد، گفت: قطعا همین است و برای فراهم کردن بستر این کار تا آخر همین امسال گام جدی برمی‌داریم. البته ابتدا در نظر داریم پرسپولیس و استقلال این فصل را به خوبی تمام کنند و سپس در مرحله بعدی برای فصل آینده اقدامات لازم را انجام دهیم و برای خصوصی‌سازی حرکتی انجام دهیم و در غیر این صورت راهی برای فروکش کردن این صداها و مشکلاتی که وجود دارد در نظر بگیریم.



وی در مورد خصوصی‌سازی این دو تیم ادامه داد: این دو تیم در لیست فروش سازمان خصوصی‌سازی هستند و طبق اصل 44 قانون اساسی در بورس حضور پیدا کنند. البته طبعاً بر اساس سازوکار در فضای اقتصادی و تجاری به این موضوع رسیده‌اند و من نمی‌توانم درباره آن اظهارنظر کنم اما اگر قرار است رضایت مردم را به دست بیاوریم باید کسانی که در ورزشگاه‌ها می‌آیند و در سرما و گرما به عشق استقلال و پرسپولیس پشت در ورزشگاه می‌مانند باید از منظر آنها بررسی کنیم.

خادم در پاسخ به این سؤال که چه زمانی این جلسه برای باشگاه استقلال تشکیل می‌شود، افزود: ما با استقلال هم این جلسه را برگزار خواهیم کرد اما چون الآن وضعیت پرسپولیس نامشخص است شروع کار ما با این تیم بود. ما می‌خواهیم هیأت مدیره و بدهی‌های این باشگاه مشخص شود و سپس مدیرعامل مشخص شود.‌ ما تا قبل از انتهای سال همه چیز را در مورد پرسپولیس مشخص می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار