تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پس از شکست برابر ایتالیا، سومین دیدار خود در بخش تیمی مسابقات جام جهانی ایتالیا را با پیروزی برابر کانادا پشت سر گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پس از شکست برابر ایتالیا، سومین دیدار خود در بخش تیمی مسابقات جام جهانی ایتالیا را با پیروزی برابر کانادا پشت سر گذاشت و بدین ترتیب دیدارهای خود را برای کسب عنوان نهم تا دوازدهم دنبال می کند

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که امروز یکشنبه با پیروزی برابر لهستان در نخستین دیدار خود در بخش تیمی رقابت های جام جهانی ایتالیا وارد 16 تیم برتر این رقابت ها شد، دومین دیدار خود را مقابل ایتالیای میزبان برگزار کرد اما در مصاف با این تیم که عنوان قهرمانی المپیک را در اختیار دارد، متحمل شکست شد.

کانادا سومین حریف تیم کشورمان در این مسابقات بود. شمشیربازان کشورمان در این دیدار با ارائه یک بازی نزدیک و پایاپای موفق شدند 45 بر 41 به برتری دست یافته  و این شانس را پیدا کردند که بتوانند دیدارهای خود را برای کسب عنوان های نهم تا دوازدهم دنبال کنند.

بر این اساس تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای کسب یکی از این جایگاه ها به مصاف اوکراین خواهد رفت که قهرمانی اروپا و جهان را در کارنامه دارد.

30 کشور برگزار کننده دیدارهای تیمی مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جام جهانی ایتالیا هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار