اين دستبند مي تواند با باد شدن از تورم در راه ريتميک گردش خون جلوگيري کند.

 به گزارش گروه   بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از بخش سلامت خبرگزاري ANSA ايتاليا ،اين دستبند، به نارسايي قلبي کمک مي کند. براساس اين گزارش، اين دستبند قادر به باد شدن و جلوگيري از تورم در راه ريتميک گردش خون مي شود.

بر اين اساس ين وسيله مي تواند به کاهش تا 30٪ خسارت که  از هر 120000در هر سال  35000 تاي آن مرگبار هستند، کمک کند.



 اين پروژه توسط آلبرتو رانيري، برنده بورس تحصيلي بنياد ليلي ارائه شده است.مکانيسم دستبند به نام ' تهويه ايسکميک از راه دور " است که به سادگي باد و فشار اعمال شده به بازو، قبل و بعد از بازگشايي عروق کرونر که مسئول سکته است را مي تواند کاهش دهد.

 اثر حفاظتي در حيوانات تا به امروز نشان داده شده است ، اما محقق آلبرتو رانيري براي اولين بار اثرات را از طريق مطالعه تصويربرداري با رزونانس مغناطيسي و استفاده ترکيبي از کاف قبل و بعد از حمله قلبي، و يا در آمبولانس فورا مشاهده و پس از باز کردن عروق کرونر آن را نشان مي دهد.اين روش به عنوان بهترين در ميان 13 روش درماني شناخته شده در اين سال معرفي شده است.

  اين محقق جوان است و کل کار خود را به قلب و ميکروسيرکولاسيون اختصاص داده، يعني بخشي از رگهاي کرونر را با قطر کمتر از نيم ميليمتر که مسئول تنظيم جريان خون به قلب را مد نظر قرار داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نارسایی ، کاهش ، وسیله ، دستبند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار