کتاب شعر "سبزه های زیر برف" از سروده های "علی افشاری سمیرمی" شاعر ،روزنامه نگار و از فرهنگیان سمیرمی در همایش تجلیل از خادمان مکتوب استان، به عنوان کتاب برتر حوزه شعر و ادبیات در استان اصفهان انتخاب شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علی افشاری سمیرمی سراینده این اشعار افزود: سبزه های زیر برف ، گزیده ای از دل نوشته های من در سال های اخیر می باشد که همچنانکه در عنوان فرعی روی جلد کتاب هم آمده است، آنها را نه مجموعه شعر ، بلکه دفترمشق شعر نامیده ام .
وی با بیان اینکه این کتاب دربرگیرنده قطعاتی در قالب های مختلف غزل،چهارپاره، مثنوی ، دو بیتی و سپید است ، گفت: علاوه بر اشاره به برخی موضوعات اجتماعی ، بیشتر مضامین شعرهای این دفتر مربوط به نقش وجایگاه معلم ، مدرسه و دانش آموز در جامعه است .
این هنرمند وروزنامه نگار بیان کرد: اشاره به برخی موضوعات ومسائل بومی و منطقه ای شهرستان سمیرم نیزبخش مهمی از شعرهای این کتاب را تشکیل داده است.
وی ادامه داد: در بخش پانوشت های این کتاب سعی شده است، ضمن توضیح بعضی موضوعات وارد شده در متن، اطلاعاتی نیز درخصوص موضوعات ادبی وحتی بومی دراختیارخواننده قرار گیرد.
وی افزود: این کتاب در همایش اخیر تجلیل از خادمان مکتوب که در اصفهان برگزار شد به عنوان کتاب برتر در حوزه ادبیات استان اصفهان انتخاب شد .
براساس این گزارش، کتاب شعر سبزه های زیر برف از سروده های علی افشاری سمیرمی شاعر وروزنامه نگار ، تابستان سال گذشته در 95 صفحه از سوی انتشارات نقش مانا به بازار نشر عرضه گردید./


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.