فرماندار سمیرم گفت: آموزش وپرورش به عنوان سکاندار اسکان مسافران نوروزی از مسافران پذیرائی می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،حامد منیری در نشست شورای اداری سمیرم گفت: در سال های گذشته برنامه ریزی سفرهای ایام نوروز بر عهده ستادی به نام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بود که امسال به نام ستاد هماهنگی خدمات سفر تغییر داده است.

وی تصریح کرد: در پی تغییر نام ستاد، برنامه ریزی هائی نیز دراین ستاد تغییر کرده است که در جلساتی که با حضور اعضای ستاد در فرمانداری برگزار می شود به صورت ویژه مورد بررسی و برنامه ریزی قرار می گیرد.
فرماندار سمیرم با تاکید بر مدیریت واحد برای اسکان مسافران خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تنها سکاندار اسکان مسافران نوروزی است و هیچ نهاد دیگری نمی تواند به جز تعاملات سازمانی در این امر دخالت کند.
وی با بیان اینکه باید در این زمینه هشدارهای لازم داده شود، اضافه کرد:میراث فرهنگی موظف است با همراهی نیروی انتظامی با کسانی که برای اسکان مسافران اقدام می کنند برخورد کنند.
در ادامه مدیرآموزش وپرورش سمیرم به نحوه اولویت بندی مدارس برای تجهیز سامانه گرمایشی اشاره کرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی (معلمان) از دیگر اولویت های آموزش و پرورش است که تا فروردین 93 باید مشخص شود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش سمیرم مانند سال های قبل با 20 مدرسه از مسافران نوروزی برای اسکان پذیرائی می کند.
سیدضیاء موسوی ازاسکان بیش از 31 هزار مسافر در ایام نوروز 92 در مدارس سمیرم خبر داد و افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نیاز همراهی سایرنهاد ها است.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.