مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: دور اول جلسات شهرداران مدارس شمال تهران با شهرداران نواحی امروز در ده مدرسه منطقه یک برگزار شد.

سیاوشی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسات که با حضور اعضای شورایاری، مدیران محله، مدیران آموزش نواحی، مدیران مدرسه، شهرداران مدارس و کارشناسان نواحی در مدارس راهنمایی پسرانه انصار مسعودیان، کار و اندیشه، چیذری، نور و قائم و دخترانه دهخدا، گلهای انقلاب، دکتر حسابی، عصمت و فاطمه بنت اسد برگزار شد شهرداران مدارس با شهرداران نواحی دهگانه دیدار کردند.

وی اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسات را می‌توان آگاهیهای مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه، شخصیت بخشیدن و الگوسازی مناسب برای نوجوانان، تقویت روحیه مشارکت جویی نوجوانان و مسئولیت‌پذیری آنان، تقویت بخشی نظارت دانش‌آموزان بر کلیه مراحل اجرای فعالیتها تلفیق منطقی بین توانمندیهای آموزش  پرورش و شهرداری تهران و اجرای مؤثر و مفید طرح در سطح منطقه دانست.
سیاوشی اظهار داشت: مبنای برگزاری این جلسات بر شناسایی علایق دانش‌‌آموزان در زمینه‌های علمی، هنری، فرهنگی و مذهبی و استعدادیابی آنها در عرصه‌های مختلف زندگی شهری است.

وی تصریح کرد: شهرداران مدارس پس از ارائه گزارش و اقدامات انجام شده تاکنون به بیان مشکلات، نواقص، کمبودها و مسائل مورد نیاز در مدارس خود پرداختند و درخواستهای خود را به صورت کتبی اعلام کردند.

سیاوشی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه مصوباتی برای هر یک از مدارس با حضور شهرداران آنها به تصویب رسید تا در ماههای بعد براساس توانمندیها و اختیارات شهرداری منطقه یک در بخش مدارس به اجرا درآید.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهرداران ، مدارس ، شمال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار