معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی و کاربردی این دانشگاه را طلایه‌دار نظام آموزش مهارتی در کشور دانست و گفت: سهم دانشجویان مهارتی در آموزش عالی 24 درصد است و برنامه وزارت علوم و تحقیقات بر افزایش سهم مهارتی دانشگاه‌ها است.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ پیمان صالحی با بیان اینکه راه اندازی مرکز رشد خوشه فناوری در تمام استان‌های کشور یک دستور کار مهم در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، افزود: ما سعی داریم مراکز علمی کشور را به سمت محیط کار ببریم.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های ارشد علمی کاربردی پژوهش ‌محور و پروژه محور است، ادامه داد: طرحهای پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی در دوره ارشد مشتری‌محور است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی و کاربردی با بیان اینکه دوره ارشد در دانشگاه علمی و کاربردی تنها 1 سال است که راه‌اندازی شده گفت: پارسال 135 نفر وارد دوره ارشد در دانشگاه علمی و کاربردی شده‌اند.

وی با اشاره به دو طرح مخابراتی در دانشگاه علمی و کاربردی فارس افزود: در کل کشور مبلغی که توسط سازمان‌های مجری برای طرحهای دانشجویان علمی و کاربردی گذاشته شده 80 میلیارد تومان است.

صالحی این مژده را به دانشجویان علمی کاربردی داد که برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، شورای برنامه‌ریزی دانشگاه علمی و کاربردی دوره خبرگی معادل دکترا را مصوب کرده و به شورای عالی آموزش عالی فرستاده است.

وی با بیان اینکه در حوزه پژوهش و فناوری مسیر دانشگاه علمی و کاربردی مسیر نو‌آوری است ادامه داد: نوآوری یعنی تبدیل علم به ثروت و ما در دانشگاه علمی کاربردی دنبال کننده مسیر تبدیل علم به ثروت دنبال هستیم/

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.