مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست گفت: سرویس پشتیبانی آنلاین سامانه گیت‌وی با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتریان و تسریع در پاسخگویی به مشکلات کاربران این سامانه راه‌اندازی شد.

میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای سطح کیفیت پاسخگویی به مشتریان شرکت پشتیبان سامانه مدیریت الکترونیک حمل کالا(گیت‌وی) با همکاری مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست سرویس پشتیبانی آنلاین سامانه را بصورت TICKETING راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: این سرویس با توجه به حساسیت و نیاز به پاسخگویی سریع و دقیق به مشکلات با هدف منظور نظارت دقیق‌تر بر عملکرد پشتیبان، افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتریان و تسریع در پاسخگویی به مشکلات کاربران راه‌اندازی شده است.

وی در خصوص عملکرد سامانه فوق اظهار داشت: پس از ارجاع مشکل توسط کاربران مشکل ایجاد شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تیم پشتیبان مستقر در مرکز فناوری و اطلاعات بررسی و نسبت به رفع و پاسخگویی آن اقدام می‌گردد.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: سامانه پشتیبانی مورد نظر از طریق آدرس الکترونیکی http://gateway.post.ir/support برای تمامی سطوح کاربران دارای سطح دسترسی به سامانه گیت‌وی قابل کاربری و بهره‌برداری می‌باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: انلاین ، سامانه ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار