دیدار نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در قسمت یکنفره بانوان برگزار شد و در پایان این دیدار بدمینتون باز مالزیایی به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در دیدار فینال یکنفره بانوان که صبح امروز (یکشنبه) در سالن اختصاصی بدمینتون بین 2 بازیکن مالزیایی "لی لیان یانگ" و " جینگ یی تی" برگزار شد که در پایان "جینگ یی تی" توانست با نتیجه 2 بر صفر و امتیازهای 10-21 و 15-21 برابر حریف هموطن خود به برتری دست یافته و قهرمان این دور از رقابتهای یکنفره بانوان شود.

" لی لیان یانگ" دوم شد و "پای هسیو ما" از چین تایپه و "نسلیهان ییگیت" از ترکیه مشترکاً مقام سوم یکنفره بانوان را بدست آوردند.

لازم به ذکر است در قسمت یکنفره بانوان نگین امیری پور و یسری بیگی از ایران به مقام پنجم مشترک دست یافتند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با شرکت بدمینتون بازان کشورهای کانادا، مکزیک، افغانستان، فرانسه، امریکا، انگلیس، سوئد، اندونزی، هند، عراق، جمهوری آذربایجان، کرواسی ،قزاقستان، سریلانکا، مالزی، چین تایپه، ترکیه، اسلوواکی، فیلیپین، سوریه، پاکستان، ارمنستان و ایران در روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم بهمن ماه جاری در دو قسمت بانوان و آقایان با جوایز 15 هزار دلاری در تهران برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار