رییس واحد رودهن و رییس نخستین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: اندیشمندان و نخبگان دانشگاهی باید با همت والا و تلاش روزافزون مسوولیت های خود را بازشناسی کنند.

دکترˈعلیرضا ایرانبخشˈ درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: این کنفرانس در حالی برگزار شد که نظام اسلامی در دهه چهارم انقلاب با سرافرازی و اقتدار راه خود را به پیش می برد و استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آن همچنان برای پیشبرد اهداف نامقدس خود دست و پا می زنند.

وی گفت: دانشمندان، اساتید، اندیشمندان، نخبگان و دانشجویان فرهیخته باید با بصیرت تمام و همت روزافزون مسئولیت های خود را بازشناسی کرده و در زمان خود وارد عمل شده، وظایف خود را انجام دهند تا همچنان این انقلاب با طراوت و استوار باقی مانده و مسیر پر پیچ و خم خود را از میان موانع و سنگلاخ ها هموار نموده و از این پیچ تاریخی به سلامت گذر نماید.

وی گفت: با تاییدات خداوند متعال در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده اند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با همکاری سایر دانشگاه ها و موسسات علمی و پژوهش نخستین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاور میانه) و حماسه اقتصادی (با رویکردی بر مدیریت و حسابداری) برگزارکرد.

ایرانبخش، شرایط ورود نخبگان و قشر تاثیرگذار، شناسایی همه ظرفیت های علمی و پژوهشی، بررسی وضعیت موجود و شرایط تحقق منویات مقام معظم رهبری، تبیین و تحلیل حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، ارائه راهکارهای اثربخش و تاثیرگذار جهت بهره برداری مدیران اجرایی و اهداف اصلی کمک به تعالی و بالندگی کشور را از اهداف این کنفرانس برشمرد.

رییس واحد رودهن و رییس کنفرانس حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از دکتر حمید میرزاده مقام عالی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان اداری و مالی، فرهنگی و معاون پژوهش و فناوری به خاطر مساعدت های بی نظیر و در خور شایسته آنها که باعث هرچه با شکوهتر شدن کنفرانس حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شد، قدردانی کرد.

ایرانبخش این کنفرانس را محصول همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن و سازمان بسیج دانشجویی کشور دانست و عنوان کرد: حدود چهار هزار و 186 مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل شد که از این میان دو هزار و 129 مقاله پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه 22 مقاله مربوط به محققان خارجی است، گفت: در این کنفرانس حدود 30 میهمان خارجی شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در دبیرخانه علمی کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی ۱۹۱ داور از اساتید دانشگاه همکاری کردند که از این تعداد ۱۱ نفر استاد تمام، ۱۶ دانش یار، ۹۸ استاد یار و ۶۶ تن مربی هستند.

ایرانبخش هم چنین به پذیرش 175 مقاله واصله به دبیرخانه کنفرانس از سوی مجلات معتبر علمی ISI و ISC اشاره کرد و افزود: هم اینک 30 مقاله در این مجلات چاپ شده است که بخشی از هزینه های آن را دبیرخانه این کنفرانس به عهده گرفته است.

رییس نخستین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی همچنین از برگزاری پنج کارگاه علمی در این کنفرانس خبر داد و گفت: کارگاه آشنایی با جرائم حوزه بازار سرمایه(بورس اوراق بهادار) به ریاست محمدهادی فضلعلی و کارگاه نقش فرهنگ سازمانی در ایجاد بهره وری ملی به ریاست آرین قلی پور تشکیل خواهد شد.

نخستین کنفرانس حماسه سیاسی (بارویکردی برتحولات خاورمیانه )و حماسه اقتصادی(بارویکردی برمدیریت وحسابداری )با حضور اسماعیل کوثری نایب رئیس امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، دکتر مقدم فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، دکتر پرند معاون وزیر کار و امور اجتماعی، دکتر جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دکتر قشقاوی معاون وزیر امور خارجه، دکتر ابریشمی نیا معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر ایرانبخش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن و اندیشمندان دانشگاهی در سالن همایش های سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.