هفته دوم مسابقات لیگ برتر آقایان در دور برگشت از یکم اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر مردان ایران، هفته دوم در دور برگشت این مسابقات طی روزهای یکم و دوم اسفند در سراسر کشورمان پیگیری می‌شود.  
 
در ادامه این گزارش آمده است، در این هفته صبای قم که در هفته نخست استراحت کرده بود به دیدار نیروی زمینی که در بازی اول دور برگشت از مشهد شکست خورده بود می‌رود و دیدار دوم بین تیم‌های مس پارس فلاورجان با کاسپین قزوین که این روزها نماینده قزوین حال و روز خوبی ندارد مسابقه خواهد داد.
 
براساس این گزارش، این 2 بازی روز پنجشنبه یک اسفند برگزار خواهد شد و روز جمعه نیز سه دیدار که شامل: شهرداری نیک اندیش و نفت و گاز گچساران، ثامن الحجج سبزوار صدرنشین این رقابتها به مصاف صنعت مس کرمان می‌رود و در نهایت هپکوی اراک از سنگ آهن بافق یزد پذیرایی خواهد کرد.
 
این گزارش می‌افزاید، در دومین هفته ثامن‌الحجج مشهد استراحت خواهد کرد تا خود را برای هفته سوم آماده کنند.
 
گزارش دیگری اضافه می‌کند، تیم ملی هندبال کشورمان بعد از کسب سهمیه جهانی قطر در سال 2015 و عنوان سومی آسیا باید خود را برای مسابقات اینچئون کره جنوبی که سال آینده در این کشور انجام خواهد شد آماده کند این رقابت‌ها مهر سال 93 برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران با بازی‌های خوبی که در جام ملت‌های آسیا کردند لیاقت و پتانسیل خود را به حریفان نشان دادند که امیدواریم در این رقابت‌ها نیز جنگنده و قوی ظاهر شوند و این در حالی است که ما در کارنامه خود دومی قاره کهن را داریم بادید با درایت وهوشیاری بتوانیم قهرمانی را بدست آوریم.

در این گزارش اشاره می‌شود، اعضای تیم ملی هندبال کشورمان عصر روز پنج شنبه 24 بهمن مهمان وزیر ورزش بودند و در این جلسه دو طرف به گفتگو پرداختند و مسائلی مطرح شد و در پایان این نشست گودرزی مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان پاداش به ملی‌پوشان تقدیم کرد.

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود، حضور در مسابقات جهانی قطر یک افتخار بزرگ برای کشورمان است و می‌تواند هندبال ایران را به دنیال بیشتر معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار