از ابتدای امسال تا کنون ۵۵ فروند شناور در شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز بندرعباس تعمیر شده است .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان كشتيراني جمهوري اسلامي ايران،  بندرعباس مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز گفت : این شناورها ،کشتی های اقیانوس پیمای فله بر ، کانتینر بر ، نفتکش و شناورهای صیادی – لایروب و خدمات بندری است که به دست متخصصان این شرکت تعمیر شد.
 
جمالی از کاهش مدت زمان تعمیرشناورها در شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز خبر دادو گفت : از سال آینده مدت زمان تعمیر زیرآبی شناورهای اقیانوس پیما از ۱۵ روز به ده روز کاهش می یابد که با این روش ماهانه سه فروند کشتی در حوضچه شناور این شرکت تعمیر می شود.
 
این تعمیرات خزه تراشی ، ،زنگ زدائی ، رنگ آمیزی بدنه ،سرویس و بازرسی شافت پروانه ، زنجیر و لنگر است .
 
وی تعرفه های تعمیراتی این شرکت را در مقایسه با یاردهای تراز اول حاشیه جنوبی خلیج فارس رقابتی اعلام کرد و افزود : پیش ازاین تعمیرات فنی و تخصصی این نوع کشتی ها در ایران امکان پذیر نبود اما اکنون وقتی کشتی وارد یارد پرشیا هرمز می شود تمام مراحل تعمیرات ادواری ، اساسی و تخصصی آن بصورت کامل انجام می شود.
 
شرکت پرشیا هرمز که در منطقه کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس فعالیت می کند پس از شیپ یاردهای دبی و بحرین جایگاه سوم را در منطقه خلیج فارس دارد .
 
جمالی کیفیت بالای تعمیرات و رقابتی بودن تعرفه های تعمیراتی در شرکت پرشیا هرمز از علتهای تمایل مالکان کشتی ها برای تعمیر کشتی شان در این شرکت اعلام کرد .
 
این شرکت دارای مرکز تعمیرات در بندر امام خمینی و بندرعباس و حوضجه های شناور است .
 
پنج شرکت بحر گسترش ، ندیم گسترش ، مبین سازه ، پرشیا هرمز و شفق هرمز در این مجتمع کار ساخت جکت و سکو ، تامین تجهیزات ، ساخت کشتی های اقیانوس پیما ، تعمیر کشتی های مختلف و شناورهای کوچک را برعهده دارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تعمیر ، شناور ، پرشیا ، هرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار