طبق نتیجه آزمایشات "MRI" انجام شده، علی نادی نمی‌تواند تا پایان فصل تیم باریج اسانس کاشان را همراهی کند.

سیامک افروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نتیجه آزمایش "MRI" علی نادی چون وی در تهران است و من در کاشان امروز از طریق اینترنت گرفتم نتیجه آزمایشات نشان می‌دهد که متاسفانه رباط "ACL" پای "علی نادی" آسیب دیده است و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد.
 
فیزیوتراپ تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: در حال حاضر زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری در خصوص عمل جراحی پای "علی نادی" نیست باید سه هفته به طور تخصصی برنامه‌های فیزیوتراپی مربوط به کاهش تورم، افزایش قدرت عضله چهار سر و افزایش دامنه حرکتی را انجام خواهیم داد بعد از این سه هفته باید به طور مجدد از روی آزمایش "MRI" گرفته شود سپس در خصوص انجام عمل جراحی وی تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نادی می‌تواند در مرحله دوم مسابقات پلی‌اف تیم باریج اسانس را همراهی کند، گفت: اگر هم نادی نیاز به عمل جراحی نداشته باشد نمی‌تواند به مسابقات لیگ و پلی‌اف برسد وی بازی‌های دور حذفی را به طور کامل از دست داد.

فیزیوتراپ تیم والیبال باریج اسانس کاشان یادآورشد: اگر نادی نیاز به عمل جراحی نداشته باشد می‌تواند از اواسط فروردین ماه سال آینده دست به توپ شود اما در صورت انجام عمل جراحی وی می‌تواند اواسط تابستان سال 1393 کارش را آغاز کند.

افروزی یادآور شد: من فیلم بازی هفته دهم دور برگشت باریج اسانس کاشان و نوین کشاورز را بارها دیدم علی نادی پس از زدن ضربه هنگام فرود نوع زاویه پایش نامناسب بود و بدون برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: افروزی ، پرسپولیس ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار