معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد از دقت نظر و رصد کارشناسی مجموعه فرمانداری وستاد تنظیم بازار این شهرستان در کنترل کمی و کیفی توزیع کالای شب عید در این منطقه خبر داد.

فاضل اکبری طارمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به مصوب شدن برپایی 3نمایشگاه بهاره در سه نقطه شهرستان ملارد بمنظور تسهیل توزیع کالای شب عید در این منطقه گفت: بازدیدهای میدانی از اصناف با حضور مسئولین اتحادیه‌ها، تعزیرات اماکن و نماینده فرمانداری در غالب گروه‌های متعدد ملی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با واحدهای متخلف در همان محل تخلف، برخوردهای قانونی اعمال می‌شود و فرآیند پلمپ، جریمه، و... عملیاتی خواهد شد.

فاضل اکبری طارمی در پایان با بیان ضرورت تقدیر و تشکر از صنوف قانونمند خاطرنشان کرد: مقرر شده از واحدهای صنفی که موارد قانونی را لحاظ نموده‌اند تقدیر و تشکر ویژه‌ای صورت گیرد و باید در نظر داشت در کنار برخوردهای سلبی و قهری، رویکرد تشویقی نیز از صنوف قانونمند در دستورکار قرار گیرد و پیرو رایزنی‌هایی که با اداره صنعت، معدن و تجارت ملارد انجام شده، هدایای ویژه‌ای برای واحدهای صنفی که موارد بهداشتی، نرخ قیمتی، رفتار اخلاقی موجه با شهروندان را اعمال نمایند، در نظر گرفته می‌شود.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: کنترل ، توزیع ، کالای ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار