عضو شورای شهر تبریز در خصوص درخواست هواداران تراکتورسازی گفت: چند تن از اعضای شورای شهر امروز در صحن علنی پیشنهاد هواداران مبنی بر نامگذاری یکی از خیابان‌های جدید به نام تونی اولیویرا را مطرح کردند.

محمد‌حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر این اساس ما اعضای شورای شهر پیشنهاد هواداران را بررسی می‌کنیم و بعد نظر نهایی‌مان را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: درخواست هواداران مبنی بر نامگذاری یکی از خیابان‌های جدید به نام تونی اولیویرا در شورای شهر بررسی شده و بعد از تصویب لایحه به شهرداری تبریز ارائه می‌شود و در آنجا کمیته نامگذاری این طرح را بررسی می‌کند. به هر حال این موضوع برای اجرایی شدن در مراحل طولانی صورت می‌گیرد.

جعفری درباره طرح کمک یک میلیاردی شورای شهر به باشگاه تراکتورسازی گفت: ما از یک میلیارد بودجه‌ای که قرار بوده به این تیم اختصاص یابد 500 میلیون تومان به باشگاه تراکتورسازی اختصاص دادیم که تا 48 ساعت آینده به حساب این باشگاه واریز کردیم.

وی در ادامه اظهارداشت: بر این اساس 500 میلیون تومان دیگر هنوز به تصویب اعضای شورا نرسیده تا آن را در اختیار باشگاه قرار دهیم.

جعفری درباره قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی گفت: اتحاد هواداران، اعضای تیم و مدیریت یکی از عوامل قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی بود.

عضو شورای شهر تبریز بیان کرد: به هر حال خواسته هواداران اجابت شد وتونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی شد. بر این اساس با حضور تونی فضای مثبتی در تیم تراکتورسازی ایجاد و این تیم قهرمان جام حذفی شد.

وی درباره تأثیر جلالی برقهرمانی تراکتورسازی تصریح کرد: جلالی تیم تراکتورسازی را بسته است و تأثیر این مربی در تیم تراکتورسازی قابل انکار نیست.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال زحمات جلالی را نمی‌توانیم نادیده بگیریم اماایجاد فضای مثبت باحضور تونی هم در قهرمانی تراکتورسازی تأثیر زیادی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضاعالیشوندی
۱۳:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
باشگاه خبرنگاران شماکه نظرمردم رودرج نمیکنی چرابه شعورمردم توهین میکنی جای کامنت میذاری.
آخرین اخبار